[Forum] Gallileo band 23cm

Roberto iw5bsf at alice.it
Tue Aug 14 14:11:06 CEST 2012

Thank Thomas
73 de iw5bsf Roberto
----- Original Message -----
From: "Thomas Frey" <th.frey at vtxmail.ch>
Sent: Tuesday, August 14, 2012 1:00 PM
Subject: Re: [Forum] Gallileo band 23cm

Roberto schrieb:
> Hello, I wondered what impact it will have the system in Gallileo 23 cm
> segments,
> EME stations and those who traffic via amateur satellite will be
> penalized?
> such scenarios?
> tks
> IW5BSF Roberto

Hello Roberto

I think Yes, see http://www.southgatearc.org/articles/galileo.htm

Da habe ich sogar von mir selber noch einen Artikel gefunden:
http://www.hamradioboard.de/wbb3/553-23cm-band-in-gefahr-aus-hb9ska-oscar-news.html

If you google for "ham radio 23 cm galileo" you will get about 19'800
more results, good luck ;-)

--

Mit freundlichen GrĂ¼ssen, 73

Bitte beachten: Das Limit fuer Anhaenge ist 250 KB! Groessere Emails werden
abgewiesen. Falls erforderlich bitte einen Link auf die Datei posten.